آموزش بازاريابي اينترنتي
بازاريابي ديجيتال (Digital Marketing) به مجموعه فعاليت هايي كه جهت تبليغ محصولات و خدمات با استفاده از فن آوري هاي ديجيتال ، عمدتا در اينترنت، صورت مي گيرد گفته مي شود. اين يك تعريف خيلي ساده از ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتالي بود. در واقع ديجيتال ماركتينگ خيلي گسترده تر از ديگر روش هاي بازاريابي در كسب و كارهاي سنتي است.
تكنيك هاي بازاريابي ديجيتالي
بازاريابي با استفاده از موتورهاي جستجو
در اين روش با استفاده از تكنيكهاي طراحي سايت و سئو سعي در بهبود جايگاه سايت مورد نظر دارند تا با ارتقا جايگاه سايت در نتايج جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول كاربران سريعتر و راحت تر به سايت دسترسي داشته باشند. بهينه سازي سايت به دو صورت بهينه سازي داخلي و بهينه سازي خارجي است. در بهينه سازي داخلي شامل كاربرد درست كلمات كليدي، لينكهاي داخلي و كلاً بر طراحي سايت دلالت دارد. اما بهينه سازي خارجي مانند لينكهايي است كه به سايت شما داده مي شود
براي شركت در دوره آموزش بازاريابي اينترنتي كليك كنيد
آموزش بازاريابي اينترنتي
بازاريابي ديجيتال (Digital Marketing) به مجموعه فعاليت هايي كه جهت تبليغ محصولات و خدمات با استفاده از فن آوري هاي ديجيتال ، عمدتا در اينترنت، صورت مي گيرد گفته مي شود. اين يك تعريف خيلي ساده از ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتالي بود. در واقع ديجيتال ماركتينگ خيلي گسترده تر از ديگر روش هاي بازاريابي در كسب و كارهاي سنتي است.
تكنيك هاي بازاريابي ديجيتالي
بازاريابي با استفاده از موتورهاي جستجو
در اين روش با استفاده از تكنيكهاي طراحي سايت و سئو سعي در بهبود جايگاه سايت مورد نظر دارند تا با ارتقا جايگاه سايت در نتايج جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول كاربران سريعتر و راحت تر به سايت دسترسي داشته باشند. بهينه سازي سايت به دو صورت بهينه سازي داخلي و بهينه سازي خارجي است. در بهينه سازي داخلي شامل كاربرد درست كلمات كليدي، لينكهاي داخلي و كلاً بر طراحي سايت دلالت دارد. اما بهينه سازي خارجي مانند لينكهايي است كه به سايت شما داده مي شود
براي شركت در دوره آموزش بازاريابي اينترنتي كليك كنيد
شبكه هاي اجتماعي
استفاده از شبكه هاي اجتماعي يكي از متداول ترين روش هاي بازاريابي ديجيتال است. امروزه رسانه هاي اجتماعي به نوعي بازاريابي دهن به دهن تبديل شده اند. ارتباط آنلاين با مردم در عرصه هاي اجتماعي به افزايش گفتگو در مورد برند و محصولات و خدماتي كه عرضه مي كنيد و در نتيجه شناخته شدن برند در ميان مردم كمك چشمگيري ميكند.
بازاريابي محتوايي Content Marketing
بازاريابي محتوايي يكي از اصليترين تكنيك هاي بازاريابي است كه طي چندين سال گذشته تغيير كرده است. تقريبا هر كسي مي تواند يك وبلاگ داشته باشد، يك مقاله بنويسد و تصاوير مربوط به آن را اضافه كند و در كمتر از ۱ ساعت با تمام دنيا آن را به اشتراك بگذارد
اين نوع از بازاريابي در تلاش براي ارائه محتوايي است كه بتواند با كمترين و مناسب ترين كلمات بهترين و عميق ترين تأثير را بر مخاطبان گذاشته و از طريق درگاه و كانال هاي ارتباط جمعي كاربران به نشر اين محتوا بپردازند و مشتريان را به سمت وب سايت شما هدايت كند.
بازاريابي ايميلي Email Marketing
بازاريابي ايميلي يكي از شايع ترين نوع بازاريابي مي باشدكه با طراحي مناسب صفحه فرود سايت و ارسال منظم ايميل به مشتريان مي توانيد مشتريان بالقوه بيشتري را به صورت وفادار نگه داريد و از اهداف آن ميتوان به معرفي برند به مشتريان، اطلاع رساني مشتريان از تازه ترين محصولات و خدمات، هنگامي كه مشتريان وارد سايت شما مي شوند و ايميل شان را در اختيار شما قرار ميدهند در واقع علاقه مندي خود را به سايت اعلام ميدارند و حتي با ترك سايت با داشتن ايميل مي توانيد آنها را به سايت خود برگردانيد و حتي مي توانيد نتايج ايميل هاي ارسالي را از مشتريان دريافت كرده و مطابق بازخورد مشتريان محصولات آينده خود را طراحي كنيد.
موسسه رايتك، اقدام به برگزاري دوره آموزش بازاريابي اينترنتي نموده است. در انتهاي دوره نيز امكان اخذ مدرك بازاريابي اينترنتي داراي مهر وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بدون پرداخت وجه براي شركت كنندگان مقدورمي باشد.