سئو سايت
فعالان عرصه تجارت الكترونيك، آوردن بازديدكننده به سايت را براي موفقيت در دنياي وب و تجارت آنلاين ضروري ميدانند. فرقي نميكند كه سايت چه ميفروشد و چه خدماتي ارائه مي دهد؛ اگر سايتي به دنبال فروش كالا يا خدمات و كسب درآمد يا محبوبيت است بايد درنتايج جستجو جز سايت هاي ابتئايي باشد در حقيقت تعداد بازديدكنندگان از يك سايت، برگ برنده آن براي كسب موفقيت در دنياي وب ميباشد و سايتي كه بازديد كننده ندارد، بدون شك مرگي آنلاين را تجربه ميكند.
براي شركت در دوره آموزشي سئو و بهينه سازي سايت كليك كنيد
سئو سايت
فعالان عرصه تجارت الكترونيك، آوردن بازديدكننده به سايت را براي موفقيت در دنياي وب و تجارت آنلاين ضروري ميدانند. فرقي نميكند كه سايت چه ميفروشد و چه خدماتي ارائه مي دهد؛ اگر سايتي به دنبال فروش كالا يا خدمات و كسب درآمد يا محبوبيت است بايد درنتايج جستجو جز سايت هاي ابتئايي باشد در حقيقت تعداد بازديدكنندگان از يك سايت، برگ برنده آن براي كسب موفقيت در دنياي وب ميباشد و سايتي كه بازديد كننده ندارد، بدون شك مرگي آنلاين را تجربه ميكند.
براي شركت دردوره آموزشي سئو و بهينه سازي سايت كليك كنيد
مديران و طراحان خبره وب به خوبي ميدانند كه فقط طراحي يك وب سايت تضميني براي ورود بازديدكننده به آن نيست بلكه بايد آنها را به طريقي به سايت جذب كرد چرا كه اين افراد تنها به دنبال رفع نيازهاي اطلاعاتي خود هستند. بدون هيچ گونه ترديدي در اغلب موارد افزايش جذب بازديدكنندگان به يك سايت به كمك موتورهاي جستجوگر انجام مي شود چراكه ۸۲ درصد كاربران اينترنت، موتورهاي جستجوگر را ابزار اصلي خود براي يافتن وب سايت ها عنوان كرده اند و موتورهاي جستجوگر باعث۸۵ درصد ترافيك هدفمند در اينترنت ميشوند.
علاوه بر موارد ذكر شده ي فوق مطابق آنچه آمارها نشان ميدهند موتورهاي جستجوگر ابزار مناسبي هستند كه خريداران به كمك آنها، كالا يا خدمات مورد نياز خود را مييابند. البته تنها ردههاي بالاي نتايج جستجو هستند كه مورد توجه كاربران قرار ميگيرند و آنها به سايتهاي ليست شده در اين رتبهها مراجعه ميكنند.
بسياري از كاربران دريافتهاند در اغلب موارد ۱۰ رتبه اول نتايج جستجو مي تواند خواسته آنها را برآورده كند و هنوز هم علاقه دارند كه تنها ۱۰ سايت اول در نتايج جستجو را مرور كنند. اما طبق نتايج حاصل از آمارها۷۰درصد كاربران به هنگام جستجو حتما بريكي از سه سايت ابتداي نتايج جستجو كليك ميكنند و تنها ۷ درصد آن ها از سايتهاي قرار گرفته در رتبه هاي بيستم به بعد بازديد مي نمايند. ۸۵درصد از كاربران اگر جوابي براي جستجوي خود در بيست نتيجه اول نتايج جستجو نيابند، موتور جستجوگر مورد استفاده خود را عوض مي كنند و ۳۳ درصد كاربران وب فكر ميكنند سايتي كه در ابتداي نتايج جستجو قرار دارد، در موضوع جستجو شده سرآمدتر از رقباي خود است و در آن موضوع پيشرو ميباشد. با دقت در اين آمارها، اهميت كسب رتبههاي بالا در موتورهاي جستجوگر روشن تر ميشود.
آمارهاي ارائه شده از رفتار كاربران وب پيام بسيار واضحي دارد: سايتهايي كه در رتبههاي بالا قرار نميگيرند، بخش مهمي از كاربران مخاطب خود را از دست ميدهند. امروزه تجارت الكترونيك خود را با مسئله رتبه بندي در موتورهاي جستجوگر هماهنگ كردهاست زيرا رتبههاي بالاتر مستقيما به فروش بيشتر، تعبير ميشوند.